31 Ocak 2009 Cumartesi

Pursaklar Aile Yaşam Merkezi Açıldı



Pursaklar'a büyük katkısı olacak Aile Yaşam Merkezi açıldı.Pursaklar Kaymakamlık binasının hemen yanında...

Eski plaza alışveriş merkezinin binasına kurulan Pursaklar Aile Yaşam Merkezi'nde;
  • Gitar
  • Bağlama
  • Piyano
  • Tiyatro
  • Halk Oyunları
  • İngilizce
  • Diksiyon ve daha bir çok kurs,
ayrıca;
  • sinema solanları
  • go cart
  • spor salonları
  • bilardo ve daha sayamadığımız faaliyetleri var.
Kayıt olmak için;
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • İkametgah belgesi
  • 2 Adet fotoğraf
  • Sabıka Sicil Kaydı (18 Yaşından Büyükler İçin)
  • Sağlık Raporu
18 Yaşından küçükler için veli imzası gerekiyor.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel bır etkınlık ama plaza yı tercıh ederım

Adsız dedi ki...

kesinlikle güzel olmuş bence.. .pursaklardaki genç kesimin bu tür yararlı faaliyetlerle ilgilenmeye gerçekten ihitiyacı vardı, o anlamda halkın ihtiyaçlarına yönelik bir faaliyet olmuş, başkanımıza tşk ederiz... bu arada diğer yoruma katılmıyorum o alış veriş merkezindeki birçok şey pursaklarda var zaten bu tür kişisel ihtiyaçların karşılandığı faaliyetler bence daha olumlu kişisel gelişim ve toplumsal kalkınma açısından... herkese kolay gelsin... başarılar...

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL HAYIRLI OLSUN TÜM PURSAKLAR HALKINA YALNIZ KADINLARLA İLGİ PEK FAZLA BİRŞEYYOK ONUN İÇİN BU KONU ÜZERİNİ EĞİLMELERİNİ İSTİYORUM MESELA AĞLETLİ SPOR BÖLÜMÜ BİLGİ SAYAR KURSLARI BUNU GİBİ KADINI EĞİTİCİ VE AYNI ZAMANDA EĞLENDİRİCİ EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞŞEKKÜRLER UMARIM KADIN OLARAK BU İSTEĞİMİZİ DUYARSINZ

Adsız dedi ki...

pursaklar da açılan bu merkeze çok sevindik.yanlız çalışan bi insan olduğumuz için akşamları 6'dan sonra oraya gidip aktivitelere katılmak istiyorum.3 sefer gittim ve kapıdan geri döndüm.sizlerden ricam böyle verimli bi yerden bizlerinde yararlanabilmesi için kapanış saatlerini birazdaha geç saate almanızı rica ediyorum.bu yorumu dikkate alıcağınıza inanıyorum.

Adsız dedi ki...

çok iyi düşünülmüş.düşünen kişilerin ellerine sağlık.selçuk çetin pursaklar için çok önemli bir insan inşallah selçuk çetin bu seçimlerde de 1.seçilir.ve bu gibi faaliyetlerin de devamı gelir,geleceğindende eminiz.

Adsız dedi ki...

kayıtlar ne zaman başlıyor. kaç saat eğitim veriliyor. haftada kaç gün kursoluyor

Pursaklar Blog dedi ki...

kayıtlar çoktan başladı diye biliyorum ve haftanın hergünü açık olması gerekiyor...

Adsız dedi ki...

güzel bir faaliyet ve eğlence alanı yaratılmış nerak ettiğim üye olmayanlarda yararlanabilyomu üyelere farklı bir irtiba mı gösterilio? tşklr

Adsız dedi ki...

güzel imkanları olan bir yer olmuş. ancak çalışan kişileride düşünerek kapanış saatlerini biraz uzatabilirseniz biz çalışanlarında böyle güzel bir tesisten faydalanmasınısağlayacaktır. ilginize teşekkürler

Adsız dedi ki...

ya abi burda go cart var mı? varsa nerede acaba üst katta mı alt katta mı?

naz dedi ki...

abi niye yalan konuşuyonuz orda hiç bi halt yok gitarı aldım evde beklio hani kursu vardı ele güne rezil oldum sizin yüzünüzdengünah olmasa beddua edecem

Adsız dedi ki...

yff bnde yazılmaı düşünüorm yanlız okul olduqu için saatlerinde uyqun olup olamayacaqında kuşkuluyum..:S...kurslarına qidenler bi bilqi versinnn lütfennnn...x)

Adsız dedi ki...

yha bende gitar aldımm ama kurs yok dediler ne ayakkk

Adsız dedi ki...

yha bende gitar aldımm babama o kdar yalwaraarakkk sonra kayıt olmaya gittim yok dedilerr

Adsız dedi ki...

yaaavvv ovar buvar diye yazmışlar ama hiç bir halt yok gitar aldım yak dediler şimdi evde yatıyo napıyım ben onlerı madem ole yazmayın kardeşim

Adsız dedi ki...

kaçta açılıp kaçta kapınıyo acaba cumartersi pazar da aynı saatmi

Adsız dedi ki...

bence de çok güzel olmuş.ben hızlı okuma kursu acılsın ıstıyorum.acılırsa bende gelcem. tekrar hayırlı olsun._eylul_